Co do footeru patří při nakupování?

Pokud jste specialisty na nakupování, je důležité zvážit co je vhodné umístit do footeru. Tak, aby byl užitečný a navíc příjemný pro váš cílový trh. Footer je místem pro informace které chcete, aby si i vaši potenciální zákazníci obzvláště všimli. Takže jaký obsah by váš footer měl obsahovat?

Nejdříve je důležité vložit kontaktní informace, jako je adresa nebo telefoní číslo. Lidé budou chtít mít možnost se s Vámi spojit pro bližší informace o produktech, službách atd. Dále je vhodné umístit odkazy na všechny stránky vaší webové stránky, které lidé budou moci snadno navštívit pokud mají zájem zjistit více informací o Vaší firmě. Umožněte jim to tím, že jim přímo v footeru nabídnete odkazy na různé sekce jako například „o nás“, „informace o produktech“, „služby“, „splátkový prodej“ a další. Navíc byste měli umístit tlačítko, které by dalo lidem možnost snadno se přihlásit k odběru newsletteru, jelikož tento druh reklamy je stále velice populární.

Dalším typem obsahu, který by měl být součástí footeru, jsou odkazy na sociální sítě. Social media se stávají stále více běžnou formou komunikace mezi značkami a zákazníky. Umožněte svým zákazníkům snadno vás sledovat na Facebooku, Twitteru a Instagramu, aby byli v obraze o novinkách ve vaší firmě. A nezapomeňte umístit také odkazy na vaše YouTube kanály, články blogu nebo podcasty, které organizují nebo hostují vaši zaměstnanci.

Nezapomeňte také umístit sekci s platebními možnostmi, abyste umožnili lidem platit v hotovosti nebo on-line. Můžete uvést bankovní informace, kreditní karty a jiné platební možnosti. Pokud máte různé typy účtů, měli byste je také zahrnout do vašeho footeru, aby lidé věděli, jaký typ služeb získávají za různé částky.

Na závěr byste měli vložit sekci s právními informacemi. Nemusíte tam vkládat velké podrobnosti, ale tato sekce by měla obsahovat informace jako jsou obchodní podmínky, vysvětlení vašich platebních politik a další. Dále byste mohli uvést informace o tom, jaký třetím stranám poskytujete informace, stejně jako linky na vaše zásady pro ochranu dat.

Ať už jste specialisté na osvětlení nebo každou jinou službu a produkt, tyto informace by měly být součástí footeru vašich webových stránek. Je to skvělý způsob, jak poskytnout zákazníkům veškeré informace, které potřebují, aniž by museli hledat po celé webové stránce. S tímto potenciálním oknem do vaší společnosti se vám lépe podaří dostávat dobré recenze a postoupit v žebříčku SEO.

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko "Přijímám vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navšívit "Nastavení" a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.