FAQ - ČASTÉ DOTAZY

 

Vyberte si z témat (uvedených vlevo), kterých se týká Váš dotaz. Pokud Vaši otázku nenajdete, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám ji zodpovíme a poradíme Vám. Své dotazy pište na: obchod@aulix.cz. Děkujeme.

Jak si mohu zboží objednat?

Naše zboží si můžete objednat hned několika způsoby:

osobně v našem světelném studiu,

osobně nebo písemně u našich obchodních zástupců,

písemnou objednávkou zaslanou na náš e-mail,

prostřednictvím našeho e-shopu.

Kde najdu celý sortiment firmy AULIX?

Naše firma nabízí ve svém sortimentu svítidla od více než 200 domácích i zahraničních výrobců/prodejců osvětlení, přičemž některé v ČR a SR výhradně zastupujeme. Katalogy všech firem jsou k dispozici v našem světelném studiu v Dolních Břežanech a také u našich obchodních zástupců. Ve studiu je na ploše 750mvystaveno cca 3.000 svítidel vybraných napříč celým sortimentem. Široký výběr svítidel naleznete také v našem e-shopu.

Můžu si objednat katalog a kolik stojí?

Jednotný katalog firmy AULIX neexistuje, protože náš sortiment obsahuje osvětlení více než 200 firem. Katalogy jsou k zapůjčení u obchodních zástupců nebo v našem světelném studiu. Katalogy určené pro velkoobchodní partnery jsou k zaslání na vyžádání.

Jakou má firma AULIX historii?

Firma AULIX byla založena v roce 2009 již zkušenými odborníky v oblasti osvětlení. Naše dlouholeté zkušenosti (v branži jsme již od roku 1991) z nás dělají toho správného partnera pro výběr osvětlení.

Vyrábíte na zakázku?

Ano, úspěšně jsme zahájili výrobu svítidel s látkovými stínidly a také svítidel ve stylu „Landhaus“. Máte-li zájem o svítidla se stínidly například z vlastní látky, kontaktujte nás.

Kde se mohu informovat o stavu mé objednávky?

Veškeré informace ohledně vaší objednávky vám sdělíme v pracovní době v našem studiu nebo na telefonním čísle: +420 241 402 565 či mobilním telefonu: +420 702 053 063.

Lze doručit objednané zboží i do zaměstnání?

Ano, stačí při objednávce zadat potřebnou dodací adresu, služba GLS vás pak většinou v dopoledních hodinách kontaktuje a zboží předá.

Jak platím poštovné?

Poštovné při objednávce nad 1.990 Kč na našem e-shopu neplatíte. Standardní poštovné a balné je 80 Kč (GLS), popř. 189 Kč (Česká pošta), dobírka je ve výši 35 Kč (GLS), u České pošty je dobírkovné již v ceně poštovného. 

Jak udržovat svítidla s látkovým stínidlem?

Látková stínidla lze čistit vlhkým hadrem.

Máte svítidla skladem?

Ne, svítidla objednáváme na základě objednávek zákazníků přímo u výrobců, dodací termín se pak liší právě dle jednotlivých výrobců (od cca 2 dnů až po řádově týdny). O dodacím termínu budete vždy informováni.

Co ve světelném studiu AULIX uvidím?

V našem studiu v Dolních Břežanech si můžete prohlédnout cca 3.000 svítidel na celkové ploše cca 700m2. Vystavená svítidla jsou koncipována jako průřez naším sortimentem, kdy u některých produktů je dobré je na vlastní oči či pohmat vyzkoušet. Světelné zdroje a jejich různé typy svícení můžete porovnat v temné komoře. Část svítidel je pro názornou ukázku ovládána inteligentním systémem KNX. Tento systém umožňuje pohodlně a hlavně úsporně ovládat veškeré automatické funkce domu (svítidla, rolety, topení, apod.). Systém KNX efektivně ovlivňuje intenzitu osvětlení za účelem vyšších úspor, což si můžete v našem světelném studiu názorně vyzkoušet.

Provádíte také výpočty osvětlení?

Považujeme se za odborníky v branži svítidel, a proto vám ve speciálním programu na osvětlení umíme spočítat, kolik a jakých svítidel pro daný prostor potřebujete.

Pomůžete mi s návrhem osvětlení?

Samozřejmě, od toho jsme tu pro vás. Pokud jste se rozhodli zakoupit svítidla z našeho sortimentu, rádi vám s jejich výběrem poradíme. Doporučíme vám vhodná svítidla do všech prostor, které potřebujete osvítit. Je především v našem zájmu, abyste byli s vybraným osvětlením spokojeni.

Můžete mi zakoupená svítidla i namontovat?

Ano, zajistíme vám i instalaci svítidel zkušeným elektrikářem. Cenu za montáž svítidel a cestovné vám rád sdělí dle objednaného zboží a místa montáže.

Je součástí svítidel i světelný zdroj?

Ve většině případů světelný zdroj není součástí svítidla (s výjimkou LED svítidel), ale přesné informace jsou vždy uvedeny v katalogu daného výrobce nebo v parametrech výrobku na e-shopu. Rádi vám s výběrem vhodného světelného zdroje pomůžeme a poradíme, podle jakých kritérií vybírat. Bližší informace ohledně světelných zdrojů (žárovek) naleznete také v záložce FAQ – Světelné zdroje.

Jak postupovat v případě reklamace?

Reklamované zboží je třeba doručit (osobně nebo zásilkou) do světelného studia AULIX (Dolní Břežany, U Náměstí 710) společně s fakturou a Reklamačním protokolem. Do 30-ti dnů bude o reklamaci rozhodnuto. Na světelné zdroje se záruka nevztahuje. Více informací naleznete v Reklamačním řádu.

Jaké jsou ceny svítidel?

Ceny svítidel jsou uvedeny u vystavených vzorků ve studiu, dále pak v našem sortimentu u jednotlivých firem a u jednotlivých položek na eshopu. O cenách vás bude informovat také každý pracovník, u kterého budete svítidla objednávat.

Mohu dostat slevu?

V případě objednání většího množství svítidel nebo při dlouhodobé spolupráci lze získat slevu. Konkrétní podmínky pak určují naši obchodní zástupci nebo pracovníci studia.

Jaká je provozní doba světelného studia?

Ve světelném studiu v Dolních Břežanech (Náměstí Na Sádkách 705) jsme pro vás k dispozici:

PO, ÚT, ST, PÁ 9-17 h
ČT 9-19 h
SO 9-12 h

Ve státní svátky a 31.12. je zavřeno.                                                                                                                           

Nevyhovuje mi pracovní doba. Je možné se setkat i mimo ni?

Domluvte si s námi schůzku mimo pracovní dobu u nás ve studiu nebo vás rádi navštívíme přímo u vás.

Je možné u světelného studia zaparkovat?

V okolí náměstí (a tedy našeho světelného studia) je dostatek parkovacích míst (s parkovacími hodinami).

Je zapotřebí si domluvit schůzku?

Naše studio můžete navštívit kdykoliv v pracovní době, rádi se vám budeme vždy věnovat. Pokud však máte rozsáhlejší prostory k nasvícení (např. rodinný dům nebo byt) a potřebujete poradit, je vhodné se předem ohlásit, abychom si pro vás mohli naplánovat dostatek času.

Jaký je termín dodání svítidel?

Termín dodání se liší podle jednotlivých výrobců. Máme v sortimentu svítidla, která jsou k dodání do 2 dnů, ale také svítidla, především od zahraničních výrobců, jejichž termín dodání se pohybuje i kolem 6-8 týdnů. Také u svítidel vyráběných ručně nebo na zakázku je zapotřebí počítat s delším dodacím termínem. Přesné lhůty vám vždy sdělíme v případě objednání konkrétních svítidel.

Jaký je způsob dodání svítidel?

Svítidla si můžete vyzvednout osobně v našem světelném studiu v Dolních Břežanech nebo vám je zašleme přepravní službou PPL, či Českou poštou na vámi zvolenou adresu. Po domluvě s našimi obchodními zástupci je také možné dodání svítidel jejich prostřednictvím.

Platí se něco za osobní odběr objednaného zboží na prodejně?

Za osobní odběr zboží neplatíte žádné poplatky.

Pro jaké světelné zdroje jsou svítidla vhodná?

V našem sortimentu jsou svítidla s různými typy světelných zdrojů – halogenové, úsporné, zářivky, LED technologie, výbojky. Vybere si opravdu každý.

Prodáváte i nějaké příslušenství ke svítidlům? Mohu si u vás koupit např. vypínač?

Ano, z příslušenství ke svítidlům prodáváme: světelné zdroje, transformátory, náhradní díly. Vypínače si u nás vyberete také, a to jak standardní, tak vypínače pro KNX systém.

Z jakých materiálů jsou svítidla vyrobena?

Svítidla jsou vyrobena z různých materiálů – kov, plast, sklo, látka, keramika, dřevo, záleží na zvoleném sortimentu.

Kolik mě bude stát profesionální návrh osvětlení?

Návrh osvětlení je zpracován zdarma (předpokladem je samozřejmě odběr svítidel od naší společnosti).

Mohu k Vám donést staré nefunkční žárovky a svítidla?

Ano, na základě Prohlášení o zpětném odběru elektroodpadu od Vás tato zařízení dle zákona převezmeme.

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko "Přijímám vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navšívit "Nastavení" a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.