Jak zajistit pravidelný příjem Newsletteru?

Jak zajistit pravidelný příjem Newsletteru?

Newslettery jsou jedním ze základních předmětů moderního obchodu a marketingového úsilí. Newsletter poskytuje kompaktní informace, které mohou pomoci vašim představitelným divákům udržet se informovanými o produktech a službách ve vaší oblasti a tím trvale budovat důvěru v vaší značku. Jakmile však začnete s e-mailem newslettery, je stejně důležité, jak jejich stanovení, abyste zajistili, že se následně stanou součástí techniky pro pravidelné osvětlení vašeho publika. Když už začnete, zde je několik tipů, jak zajistit, aby vaši spotřebitelé pravidelně přijímali vaše newslettery.

1. Stanovte pravidelný rozvrh

Prvním krokem k zajištění pravidelnosti je stanovit si pravidelný rozvrh, na kterém bude vaším čtenářům zasílat newslettery. Vyhnout se nepromyšlenému zasílání newsletteru a zajistit, aby se čtenáři mohli spolehnout na takovou podporu. Někteří lidé doporučují zasílání konkrétních newsletterů co týden nebo každé dva týdny. To závisí na objemu informací, které chcete sdílet, a na četnosti, s jakou chcete, aby byli čtenáři kontaktováni.

2. Diskutujte o tom, co váš newsletter obsahuje

Pokud chcete, aby vaši čtenáři přijímali newslettery pravidelně, musíte jim nabídnout hodnotu. Je to opravdu prosté. Promluvte s diváky a rozptylte se o tom, proč by měli tento email osvětlení očekávat. Nejen, že můžete popsat témata a materiály, které budou zobrazeny, ale také jim dát náhled do toho, co se stane, až je obdrží. To může vzbudit excitaci u diváka a motivovat je, aby se podívali na vaše newslettery pravidelně.

3. Vložte opt-in diktát

Opt-in diktát je prvek formuláře, který umožňuje návštěvníkům webu zůstat v obraze o vašem podnikání a produktech prostřednictvím zasílání newsletteru. Opt-in diktát je schopen být umístěn na různých místech, jako je stránka domovské obrazovky, stránka kontaktu nebo v patičce. To umožní vašim čtenářům snazší a pohodlnější přihlášení k newsletterům.

4. Sdílejte svůj newsletter na sociálních sítích

Můžete také využít sociální média k získání nových předplatitelů newsletteru, pokud ho sdílíte na vašich účtech na sociálních sítích. Toto je skvělý způsob, jak dosáhnout nového publika, jelikož lidé, kteří se zaregistrují k odběru vašeho newslettru, mohou také sdílet svoje vlastní odkazy s přáteli a rodinou.

5. Použijte přímé odkazy ve svých postech

Kromě poskytování odkazů na váš newsletter prostřednictvím sociálních médií můžete také umístit přímé odkazy do svých blogových postů a statusů. Místo obecného sdílení vaší webové adresy nebo statických obrázků vám může pomoci lépe sdílet obsah, pokud přidáte přímý odkaz na newsletter, který se může okamžitě otevřít.

6. Rozšířit možnosti označování

Kromě zasílání newsletteru můžete použít nástroje pro označování, abyste se postarali o více fanoušků. Označování umožňuje novým zákazníkům a návštěvníkům vaší stránky identifikovat a psát konkrétní cíle pro vaše newslettery. Označováním také můžete sledovat, jak se vaše marketingové kampaně daří, a podniknout další kroky, pokud je třeba.

7. Zaměřte se na personalizaci

Posledním krokem k dosáhnutí pravidelnosti vašeho newsletteru je personalizace. Pokud je to možné, měli byste se snažit oslovit konkrétní osobu, kterou oslovujete, pomocí jejich jména a značky. Personalizované zprávy se často podílejí na delším prohlížení, protože publikum často více reaguje, když vidí, že se dotýkáte každého člověka jednotlivě.

Nastavením pravidelného osvětlení newsletteru poskytujete svým čtenářům opravdu potřebnou hodnotu. Pomáhá to stavět značku, zlepšuje to způsob, jak je oslovit a vám umožní lepší ovládání vaší firemní komunikace. Abyste se ujistili, že se vaši čtenáři budou pravidelně dozvídat o novinkách, které máte k dispozici, nezapomeňte vyzkoušet výše uvedené kroky a být na „světle“!

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko "Přijímám vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navšívit "Nastavení" a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.