Jaký obsah bude tento footer mít?

Footer je důležitou částí každé webové stránky. Je to poslední věc, kterou návštěvníci uvidí před odchodem. Footer navíc poskytuje řadu užitečných informací pro návštěvníky a také vizuální zážitek, který může hrát klíčovou roli ve vaší marketingové strategii. Ale co by měl footer obsahovat?

1. Logo – Logo je jedním z nejdůležitějších prvků vašeho webu. Footer je skvělým místem pro umístění vašeho logo s odkazem na domovskou stránku. Loga spolu se sociálními ikonami jsou také velmi vhodná.

2. Kontaktní údaje – Footer může být skvělým místem pro zobrazení kontaktních údajů. Zde mohou návštěvníci kdykoli snadno nalézt vaše kontaktní údaje, což jim usnadní komunikaci.

3. Informace o doplňcích – Pokud používáte nějaké externí doplňky (doplňky k nabídce služeb, jako je PayPal nebo Dropbox), oddělení informací o doplňcích v podkladu je skvělý způsob, jak je zobrazit.

4. Linky k dalším stránkám – Zde mohou být v podkladu uvedeny odkazy na další stránky vašeho webu. Výchozí stránky, jako je např. Podmínky používání, zásady ochrany soukromí atd., mohou být zobrazeny v podkladu v tomto místě.

5. Možnosti platby – Pokud nabízíte platby na svých stránkách, můžete je uvést v podkladu, abyste je uživatelům usnadnili.

6. Sdílení na sociálních sítích – Footer je skvělé místo pro zobrazení ikon pro sdílení na sociálních sítích, aby návštěvníci mohli snadno šířit informace o vašich stránkách na různých sociálních sítích.

7. Urychlovač prohlašování – Některé webové stránky používají rychlé snížení odstavce pro prohlašování. Toto může být umístěno na konci podkladu. Je to skvělé místo pro zobrazení často kladených otázek, politiky ochrany soukromí nebo jakýchkoli dalších informací, které chcete zdůraznit pro své návštěvníky.

Je toho mnohem více, co by měl footer stránky obsahovat. Ačkoli toho může být mnoho, je velmi důležité myslet na to, že návštěvníci mlha jít přes vaše stránky a také nemusí číst každé slovo. Proto je důležité vybrat relevantní informace a udržet je stručné a jasné. Takže vyizolujte informace, které nejvíce vyhovují vašemu cílovému publiku a zahrněte je do svého footeru stránek. Pomocí správného řešení může být váš footer užitečným prvkem pro každého návštěvníka. Díky tomu se budou častěji vracet do vášho webu a pomohou vám udržovat vysokou návratnost návštěvníků.

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko "Přijímám vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navšívit "Nastavení" a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.