Kdy je vhodné posílat Newsletter?

Věděli jste, že mnoho podnikatelů a obchodníků se bojí posílat newsletter na nevhodné časy? To je jedna z věcí, kterou jako specialisté na osvětlení můžeme poradit. Nejen, že se můžete dozvědět, jaké jsou optimální okamžiky pro odesílání newsletteru, ale také co dělat, abyste dosáhli lepších výsledků. Newsletter je skvělý způsob, jak udržet kontakt s vašimi zákazníky, poskytnout informace o nových produktech a poskytnout slevy na nákup.

Můžete si myslet, že newsletter je něco, co můžete posílat kdykoliv dle libosti bez ohledu na čas. Ale v případě tohoto druhu marketingu je důležité uvědomit si, že ne všichni budou přijímat váš email ve stejný čas. Budete chtít mít co nejúspěšnější kampaň a to znamená, že musíte být strategický ohledně toho, kdy je nejlepší čas na posílání newsletteru.

Nejprve byste měli zvážit svou cílovou skupinu. Pokud se specializujete na pokročilé osvětlovací systémy pro stavebnictví, je velmi pravděpodobné, že váš cílový trh se pohybuje mezi 8:00 - 18:00 hodin. Čím více lidí bude online během těchto hodin, tím více z nich potenciálně získáte jako zákazníky.

Promyslete to ve svůj prospěch. Na stranu druhou, pokud se zaměřujete na domácí doplňky, je pravděpodobné, že vaše cílové publikum bude aktivní během večerních hodin. V tomto případě byste se měli držet večerních odesílacích časů, abyste dosáhli nejlepších výsledků.

Dalším krokem je vzít v úvahu časovou zónu, ve které se váš cílový trh nachází. Výhodou odesílání emailu je, že lze odesílat newsletter ve správný čas pro různé časové pásmo. To vám umožní získat více zákazníků z různých částí světa. Nezapomeňte na časové rozdíly - například pokud je v Evropě čas odpoledne, v Severní Americe je stále už dopoledne.

Abyste dosáhli maximálního účinku, měli byste si také všímat aktivity ostatních odesilatelů ve vašem cílovém trhu. Analyzujte, co ostatní odesílají, jaké jsou jejich výsledky a naplánujte svůj štěstí tak, abyste se odlišili a získali více zákazníků.

Vzhledem k tomu, že každá obchodní příležitost je jedinečná, může být pro vás obtížné zjistit přesný čas na posílání newsletteru. Správný čas pro odesílání newsletterů může být odhadnut, ale cílení na bod, ve kterém se vaše cílové publikum bude s největší pravděpodobností být online, může být ta správná volba. Nezapomeňte, že strategie je důležitá a neurčení správného čas na odesílání může být fatální.

Posílání newsletterů může být skvělý způsob, jak zvýšit loajalitu zákazníků, podpořit značku a propagovat nové produkty. Kdy je vhodné posílat newsletter, je často otázkou, na kterou se musí odpovědět pomocí potřebných informací o vašem cílovém trhu. Při plánování kampaně newsletteru zvažte časovou zónu, cílové publikum a analýzu konkurence. Pomůže vám to dosáhnout nejlepších výsledků na vaší cestě k úspěchu!

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko "Přijímám vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navšívit "Nastavení" a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.