Kdy se společnost Philips poprvé expandovala do Spojených států?

Jak je Philips Lighting jedním z největších a nejuznávanějších osvětlovacích společností na světě, příběh jeho první expanze do Spojených států v roce 1901 je fascinující. Jak a proč se Philipsova společnost rozhodla přesunout se do USA a jak to ovlivnilo její dnešní úspěch? V tomto článku si projdeme počátky tohoto podniku a to, jak se první expanze do USA promítla do budoucnosti Philipse.

Philips byl založen v roce 1891, když bratři Frederik a Gerard Philips koupili malou továrnu s několika zaměstnanci ve městě Eindhoven v Nizozemí. První výrobky Philipsu byly šroubovářské výrobky a elektrické materiály. Brzy se společnost rozšířila do světového obchodu, když začala vyrábět osvětlovací výrobky. V roce 1895 byl Philips první, kdo v Nizozemsku vyvinul žárovku s tungstenem.

Společnost se velmi rychle rozrostla a stala se největšími osvětlovacími společností na světě. V roce 1901 se bratři Philips rozhodli expandovat na Americký trh. Začali otevírat prodejny v Kalifornii, Novém Mexiku a New Yorku. Cílem bylo nabídnout Američanům stejnou kvalitu a inovativnost, kterou Philips dodával svým evropským zákazníkům.

Během prvních let v USA Philips navázal spojení s místními distributory a správci, aby mohl svůj produkt lépe šířit mezi Američany. Jeho zboží se stalo tak populárním u místních obyvatel, že Philips rozšířil svůj program otvírání showroomů po celém USA. To znamenalo, že lidé z každého státu mohli jet na produkty Philipsu a získat informace o novinkách a inovacích v oblasti osvětlení.

V roce 1928 se Philips definitivně usadil na americkém trhu, když založil svou pobočku v Newarku v New Jersey. Společnost rostla rychle a dnes patří k největším a nejuznávanějším dodavatelům osvětlení nejen v USA, ale po celém světě. Její produkty jsou inovativní, trendové a průkopníci v osvětlovacím průmyslu.

Philips je založen na inovacích a průkopnickém přístupu, což je důvod, proč se tak daří. Expanze do USA v roce 1901 umožnila Philipsovi dosáhnout širokého publika a mít vliv na vývoj inovativních produktů a technologií, které dnes používá. Díky jeho první expanzi do USA se Philips stal globálním předním výrobcem osvětlovacích produktů a jeho úspěch je dnes nepopiratelný.

Používáme cookies

Na našich webových stránkách používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Kliknutím na tlačítko "Přijímám vše" souhlasíte s používáním všech souborů cookies. Můžete však navšívit "Nastavení" a poskytnout tak vámi kontrolovaný souhlas.